zoeca jewelry



Hallo meine Lieben,
heute möchte ich euch den wundervollen Schmuck von Zoeca Jewelry vorstellen.
Handgemachte und fein verarbeitet. Das Label ist ein, wie ich finde, tolles Start-Up der lieben Katharina. Ich zeige euch heute meine liebsten Stücke ihrer Kollektion.  
Schaut unbedingt auf www.zoecajewelry.com vorbei! Ihr werdet begeistert sein!

Hey my loves,
may I introduce to the wonderful jewelry of Zoeca Jewelry. Handmade and worked fine. In my opinion this label is a great start up of the lovely Katharina. I wanna show you my favorite pieces of her collection.
Come and visit her website: http://www.zoecajewelry.com! You will be excited!

Eure / Yours
Cecilia


ring - triangle buy here

necklace - short triangle buy here

wave cuff buy here
karma necklace buy here
bracelet - sold out buy similar one
bracelet - sold out buy similar one