Zara... one love




Hallo ihr Hübschen,
heute spiegelt das Outfit meine Liebe zu Zara wider. Was ich an Zara so liebe? Die Vielzahl an Variationen, Schnitten und Styles. Streetwear, Business, Casual, Nightlife... alles ist zu finden. Und alles passt zusammen. Alles ist kombinierbar und harmoniert miteinander. Jedes mal wenn ich diesen Laden betrete, fühlt es sich an als wäre ich im Paradies. In Sekunden überfliege ich das Sortiment und schon sehe ich traumhafte Outfits und Styles in meinen Gedanken.
Liebe Leute, Zara ist klasse, gerade für den geringen Geldbeutel!
Habt einen schönen Sonntag Abend.

Hello beauties,
today's outfit reflects my love to Zara. Why do I love Zara this way? It is the multitude of variations, models and styles. Streetwear, business, casual, nightlife... there is everything you want. And it fits together. Everything can be combined and consorts with each other. Every time I enter this shop, it feels like I'm in paradise. It takes a few seconds to skim the assortment before I think out divine outfits and styles.
So guys Zara is great, even for a small pocket.
Enjoy your sunday evening.

Euere / Yours
Cecilia

Highheels [ Katzenberger by Daniela Katzenberger ]
Watch [ Madison New York ]

Bag [ TopShop ]

Top & Collier & Clutch [ Zara ]

Jeans [ Zara ]